3. Boyut

Misyonumuz, iş ortaklarımız için bağlılık ve müşterilerimiz için bir değer oluşturmak adına birlikte başarma ruhunu Türkiye’deki tüm topraklara taşımaktır.

Ürün

Kalite, ergonomi ve teknolojinin yaşamımızda bulunması için üretiriz.

Sistem

İş ortaklarımızın sürdürülebilir bir başarı elde edebilmesi için organize ederiz.

İnovasyon

Geleceğe yön vermek için araştırır, bu yüzyılın getirilerini hayata geçirmek için çalışırız.

" Winnice, müşterileri ve iş ortakları arasında sürdürülebilir bir denge gözetiyor. "

PERSPEKTİF

Kör müsünüz?

Ürünü üretenlerin, sadece ürünün teknik özellikleriyle ilgilenmesi ve ürünün müşteri için ortaya koyduğu değeri gözden kaçırmasına, “işletme körlüğü” denir.

Bugün Türkiye’de sektörler incelendiğinde; birçok markanın sadece sistem geliştirdiği ve bayilerine yönelik yaklaşımlar sergilediği gözlenir. Winnice, işletme körlüğünden kaçınır; tüm müşterilerinden aldığı geri bildirimlerle ürününü, sistemini ve organizasyonunu yeniden üretir.

MARKA HİKAYESİ..

2006 Yılının başlarıydı… Dört mevsimle aramız açıktı. Yazın sıcağından, kışın soğuğundan dem vursak da; ortaya bir çözüm önerisi atılmamıştı. Balkonları kiler gibi kullanmaktan başka bir çare yoktu. Derken, ortaya bir fikir atıldı. Balkonların “yeni bir yaşam alanı” olabileceği, dört mevsimle bir arada yaşanabileceği, yağmuru seyretmenin keyfine varılabileceği bir çözüm önerisi..

İşte o günden beri derler ki, Winnice size yeni bir yaşam önerisi sunar.

Güven Duy...

Stratejik İşbirlikleri

  • Düşünce Kuruluşları
  • Melek Yatırımcılar
  • İş Ortakları
  • Medya Yüzleri

Entegre Sistem Yatırımları

  • Cam ve Alüminyum Tesisleri
  • Teknoyatırım Projeleri
  • Yönetim ve Bilişim Yazılımları